اطلاعات شخصی رزومه مهاجرت کاری به اروپا
نوشته شده توسط : مژده

به همان علتی که نباید در رزومه ی کاری برای کشور انگلیس و امریکا عکس خود را قرار دهیم، مجاز به نوشتن اطلاعات شخصی خود در رزومه نیستیم و این کار برای کارفرمایان امریکایی و انگلیسی مهاجرت کاری به امریکا و انگلستان اقدام به نوشتن رزومه ی حرفه ای کنید و با این رزومه از آن ها وقت مصاحبه کاری گرفته و در نهایت در کمترین زمان و خیلی سریع و فوری استخدام شوید، از نوشتن اطلاعات شخصی خود از جمله سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل (مجرد/متاهل)، تعداد فرزندان، ملیت به شدت اجتناب کنید.
اما راجع به سایر کشورهایی اروپایی می توانید در ساخت رزومه کاری برای مهاجرت به این کشورهای اروپایی (مثل اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه) می توانید اطلاعات شخصی خود مانند سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل (مجرد/متاهل)، تعداد فرزندان، ملیت را در رزومه کاری تان بنویسید.

 

محتوا و ساختار رزومه برای مهاجرت به اروپا و انگلستان

در رزومه کاری برای کشور انگلیس سوابق کاری بر سایر بخش های رزومه برتری دارد و باید حتماً اولین قسمت رزومه تان بخش سوابق شغلی باشد. در ضمن برای نوشتن اطلاعات خود در بخش سوابق شغلی باید از آخرین شغلی که داشته اید یا دارید، شروع کنید و به ترتیب زمانی معکوس سوابق کاری قدیمی تر را بنویسید. بعد از این که بخش سابقه کاری را تکمیل کردید، بخش تحصیلات و بعد از آن مهارت ها و گواهینامه ها را بنویسید.

استفاده از فکس اینترنتی رایگان و... برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

اما در رزومه نویسی برای مهاجرت کاری و پیدا کردن کار در کشورهایی هم چون آلمان و فرانسه، سوابق تحصیلی باید به عنوان اولین بخش در رزومه نوشته شود.
در ضمن اگر می خواهید برای کار در آلمان رزومه بنویسید به این نکته توجه کنید که کارفرما از شما شواهد و مدارکی برای اثبات آن چه در رزومه خود نوشته اید می خواهد. پس برای این که بتوانید نظر کارفرمای آلمانی را جلب کنید و بتوانید به راحتی در کشور آلمان کار پیدا کنید یک کپی از تمامی مدارک تحصیلی که در رزومه ذکر کرده اید، یک کپی از گواهینامه ی دوره هایی که گذرانده اید و همین طور توصیه نامه و رضایت نامه هایی که از کارفرمایان قبلی خود دریافت کرده اید را به برگه رزومه خود پیوست کنید و برای کارفرمای آلمانی ارسال کنید.

اما بر خلاف کشور آلمان اگر می خواهید برای کارفرمایی در کشور انگلستان رزومه و نامه درخواست کار ارسال کنید، نیازی به ارسال تمامی این مدارک در مرحله درخواست کار و ارسال رزومه نیست و کارفرما این مدارک را در مصاحبه کاری از شما خواهد گرفت و بررسی خواهد کرد.
ساختار و محتوای شما به کاری که درخواست می دهید وابستگی زیادی دارد، اما چه کسی گفته که باید از یک برگه ساده و معمولی A4 برای رزومه خود استفاده کنید و خیلی خشک و رسمی سوابق شغلی، تحصیلات، دستاوردها و افتخارات و مهارت ها را زیر هم بنویسید؟

رزومه خود را از صف رزومه های معمولی و کسل کننده جدا کنید و یک رزومه ی شاخص و متفاوت بنویسید تا بتوانید به چشم کارفرما بیایید و شانس استخدام خود را بالا ببرید. خودتان و رزومه تان را شاخص کنید. این که بتوانید یک چهره و شخصیت خاص و متفاوت باشید، از داشتن یک معرف و آشنا در آن شرکت برای شما مفید تر خواهد بود. اگر می خواهید از شرکت های اروپایی که برای آن ها رزومه ارسال می کنید با شما تماس بگیرند و به راحتی و به سرعت و خیلی فوری و آسان استخدام شوید، رزومه ای متمایز (چه از نظر قالب و ساختار و چه از نظر محتوا) بنویسید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%9f/





:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: